Languages
English Cantonese
Printer Friendly Tell a Friend

1/35 Pz.Kpfw.II (Panzer II)

1/35 Pz.Kpfw.II (Panzer II)
Step by Step - 戰車篇
<按圖放大>
click to enlarge (Day 1) The Boxart.
 (Day2) 二號戰車1930代,模型1971年,今天是2017年。很多國家是不能公開展示納粹黨標誌,所以盒面的圖是沒有納粹黨黨徽的。
 (Day3) 喜歡睇歷史,除了有得砌模型,還可以了解戰車的背景。
德國發動第二次世界大戰時,由1939年9月1日入侵波蘭,到攻擊法國,二號戰車(A,B,C型)是閃電戰(Blitzkrieg,lightning war)主力戰車。F型在1941年3月開始服役,所以在東線蘇聯,北非出現。由於當時已有好多三號,四號戰車,二號戰車退後做支援指揮。
註:這盒模型是1971年,近年資料顯示G型同F型完全唔同様的,而且是試驗性質,所以這盒模型應全部都係F型。(不過都係咁砌的,無分別,哈哈)
 (Day4) 小時候玩陸戰棋,都會記得這句口訣:軍,師,旅,團,營,連,排。這些字在圖中差不多出現哂。
軍(Army & Corps);師(Division);旅(Brigade);團(regiment);營(Battalion);連(Company);排(Platoon)
 (Day5) 對歴史興趣不大的可直接這裡開始。
(圖1) 以前的模型設計時會預埋入電郁,所以車底有個"on"字,而且穿窿。坦克車無理由有窿,所以可嘗試封咗佢。
圖中的刀是田宮74098,唔用刀,可用#400 沙紙都可磨個"on"字。[初初砌唔好買太多貴工具,用74040/69905 就夠,砌落才逐樣買]
(圖2) 車內盡量鏟平佢(鏟唔到就算) ,然後用盒內無乜用嘅膠片封咗d窿。
(圖3) 封完,等乾,準備填補外面d窿。
 (Day6) (圖1) 呢枝係 Mr. White Putty R (P123),"流心"不地用嚟填滿D 細窿,用牙籤令底下唔會藏空氣。
(圖2) Putty (不地)乾後會會收縮,要補幾層才會平,無得心急,俾佢歎吓冷氣/抽濕機啦。跟住可砌其他步驟。
 (Day7) (圖1) 個消音器(muffler)明顯高低級,先用刀略修正,再用模型銼,沙紙把較高那邊磨平。
(圖2) 這邊較難整,要避開突起粒野,可用三角銼。
(圖3) 另一邊平面,可用平銼,用銼不可用蠻力,否則前後會斜。先用食指和姆指拎住個銼,然後逐隻手指加上去助力。
 (Day8) 鑽空心(Drill a hollow tube) - 將條死氣喉開番個窿。
[圖A] 要準備:(Step 1) 啞白色油 or marker; (Step 2) 極幼marker; (Step 3) 幼masking tape (砌模型masking tape係唔可以用裝修3M果款); (Step 4&5) 一粗一幼鑽咀 (條死氣喉大約1.5mm, 所以可準備0.5mm和1mm鑽咀)。
[圖B] (Step 1) 將表面油上啞白色。(Step 2) 幼marker mark落鑽點。(Step 3) 然後用masking tape捲住條管。
[圖C] (Step 4) 先用0.5mm鑽咀在黑點落鑽定位。(Step 5) 然後用1mm鑽咀在凹位落鑽。
 (Day9) 真實坦克車最少都10噸。由於模型是膠,太輕會有飄起的感覺,加壓艙物(ballast),能令坦克車更貼地。
 (Day10) 路輪(road wheel) 的内側有注模時的水口,這些水口是凹陷的,不能直接打磨,要先填平,可用傳統模型膠水(plastic cement)* ,愈杰愈好,也可用 Surfacer, 輕微凹陷未必需要用不地(putty)。
其實可以唔理呢d凹位,要拎起架車才會見到。
*薄的件不能用模型膠水(plastic cement)填水口。
 (Day11) (如圖)
 (Day 12) 貼上噴油用膠紙(masking tape),防止打磨時將直線磨到變成曲線 / 突出位被磨變平。
 (Day 13) 用 modeler's knife; 普通 side-cutter, 還是 sharp pointed side-cutter (呢個真係好少機會用)?
 (Day 14) 咪乜都噴,筆塗是樂趣,揾D 機會練吓枝筆,自然油得靚。
 (Day 15) 車內部要先上色,組合後是會看到內部顏色的。另外,怎樣「分件」(先上色後粘合/先粘合後上色)是個人習慣,此圖可作參考。
 (Day 16) 之前鑽了死氣喉(Day 8),現在鑽的槍管是幼很多,而且是不能失手,所以要練習。

TAKA Hobby Notes

1/35 Pz.Kpfw.II (Panzer II)

1/35 Pz.Kpfw.II (Panzer II) Step by Step - 戰車篇
(Day16)
read more...read more...

Bf109G-6

Bf109G-6 Step by Step - 飛機篇
(Day 0)
read more...read more...

1/100 MS-06S Zaku II "Char Aznable"

1/100 MS-06S Zaku II "Char Aznable" Step by Step - 科幻
(Day 1) 
read more...read more...